NBA15 doktorunuz Şafak bey mi bilmiyorum ama ben de daha önce royalde başka bir doktora gitmiştim aşırı rahat tavırları beni rahatsız etmişti. Şafak bey her detayla çok ilgileniyor. 24 saat istediğim zaman arayıp önemli bir durum olduğunda ulaşabiliyorum, hiç bir zaman açmamazlık yapmıyor. Kontrollere gittiğimde aklıma takılan şeyleri en ince detayına kadar anlatır, rahatlatır ben çok memnunum.