Ya benim bi kızım var rahat 8 9 saat sancı çektim onda şimdi hamileyim ve bi oğlum olacak Allah’ın izniyle ama korkuyorum açıkçası ilkinde bilmediğim için korku yoktu içimde ama artık korkuyorum genelde diyorlar erkek daha kolay bide burda doğum yapan annelerimize sorayım dedim teşekkür ederim bu arada 😊🌺