Raca Kızlar sağ tarafımda kaburgamin altındaki boşluğa sanırım gaz sıkıştı sabahları hareket edemiyorum batiyo uzun süre oturduğumda da çok rahatsız ediyor 21 haftalık gebeyim ne yapmalıyım yardımcı olur musunuz
tgbktszdmr Raca üşütmemen lazım bende de çok oluyor gerçekten duba gibi oluyor karnım rahatsız oluyorum. Ayaklarımı havaya dikerek duvara yaslıyorum ya da yürüyüş yapıyorum öyle geçiyor
sue92 Bugün tüm gün ben de o sancıyı çektim. Ayaklarıma çorap giydim ve ısınır ısınmaz geçti gerçekten. Üşütmekten oluyo sanırım😕