Merhabalar.Ben de 37. Haftamdayım 2 hafta önce covid oldum eşimle birlikte. Benim eşime bakabilmem için ayakta kalnam gerekiyordu. Eklem sğrılarım çoktu ve tad alma burun tıkanıklığım varsı. Şuan hala devam eden kulak ağrım ve tad almama,burun tıkanıklığım devam ediyo maalesef.. ilaç vermiyolar.vitamin ve bol sıvı.umarım hepiniz doğurmadan bunu atlatırız🙏🏻