Kızlar 24+2 hamileyim elhamdulillah 🙏🏻 Doktorumuz bu geçtiğimiz pazartesi idrar yolları enfeksiyonu için AZOSİLİN 500 Mg günde 3 öğün antibiyotik yazdı ve tekrar tekrar sorduğumda kullan dedi. Antibiyotik denince ben biraz korkuyorum bir de günde 3 öğün olunca. Aranız da var mı böyle antibiyotik kullanan, bebeğime birşey olacak diye ödüm kopuyor. Beni bir rahatlatın 🙁