minikprensesimmm 18+6 haftalığım bacak aramda Ağrı var nedeni ne olabilir acaba hiç böyle birşey yaşamamıştım ayağa kalkarken ve yürürken Ağrı yoğunlaşıyor
gokcek07 minikprensesimmm çünkü rahim büyüyor, pelvis kemikleri değişiyor ve bebek baskı yapıyor korkma dinlen ağır işler yapma geçer Allah ın izniyle ☺️
Merve8494 minikprensesimmm 22+3 günlüğüm bende bende dr var canım o ağrı 2 hafta önce başladı yürürken otururken falan ağrıyor baya açıyor rahim büyümesi oluyor artık olacak böyle ağrılar
Suskunkadin minikprensesimmm canım bndede çok aşırı vardı ama süt içince geçiyor kalsiyum eksiklifinden kaynaklanan Bi proble bikaç gün sabah akşam süt iç geçicektir
minikprensesimmm gokcek07 bugün çok ve uzun süreli olmasada kanamam da oldu o yüzden korktum biraz daha oncede kanamam olduğunda plesantada kan pıhtısı tespit edip progestan kullanmıştım insan korkuyor 😔
gokcek07 minikprensesimmm mutlaka doktoruna danış bende yaşadım ama kanama flan olmadı kontorle gittiğimde doktorum bunları söyledi, endişe etme sağlıkla gelsin evlatlarımız ☺️
minikprensesimmm Merve8494 evet internette öyle yazıyordu ama biraz kanama olunca korktum doktorumla 2 hafta sonra randevum soracağım 😔 hayırlısıyla kucaklarımıza alırız ınsallah
Merve8494 minikprensesimmm hastaneyi arayıp doktoruna bağlanabilirsin bi sor istersen benimde agrım var şuan ama kanama yok ilişki esnasında falan mi oldu kanama yoksa durup dururken mi geldi kan
Eda-em5312 Aynı şikayet bende de var uzandığımda bacağımı kendime çekerken bile ağrıyo adım atarken de 17+1 haftalık hamileyim ekstra kuyruk sokumumda da ağrı var 😒
minikprensesimmm Merve8494 ilişki esnasında olmadı durup dururken gelmişti ama şimdi geçti çok şükür kanama😔
Merve8494 minikprensesimmm kontrolüne giderken doktoruna bunu söylemeyi unutma canım doktorun bilsin yine de tekrarlamışsa müdahale eder
AhsenRana Bende de var. Afedersiniz sanki aşağısı açılmış büyümüş gibi hissettiriyor. Hafif baskı da var.