aysegulgunbkyr0 canım doğum yaptım ben:) kese görmeye gittiğimde kıvrandım sancıdan doktor düşük yapıyorsun dedi, kanaman olunca düşük yapmıssındır dedi, farklı farklı değişik serumlar takıldı aksama kanama olunca düşüknyaprım sandım. 2 gün önce bhcg 4000 lerdeydi, hemen test yaptırdım 25 di inanamamısyım doktor da inanmıyor musun düşük yapmıssın değerin düşmüş felan dedi sinir krizleri geçirdim eve gittim , kafaya takmamak için gezdim tozdum ağır felanda kaldırdım iş yaptım misafir agırladım neyse aradan bi kaç gün sonra annenin ısrarıyla devlete gittim kontrole geldim düşük yaptım diye doktor kan tahlili aldı ultrasouna baktı dedi 7 haftalık hamilesin dedi bhcg değerimde uçmuştu çok yüksek çıktı orada sok yaşadım ben olayı anlattım doktor da o doktora kızdı nasıl olur böyle bi şey diye, tabi şikayet felan ettim ama bos cıktı, o günden beri hep kanamam oldu her tuvalette peceteye kan gelirdi hemen acile giderdim çok zor şeyler yaşadım ama çok şükür doğum yaptım hiç korkma stres yapma,
Kan pıhtılaşma testi yaptırdım mı yaptırmadıysan eğer yaptırana kadar kan sulandırıcı iğne aspirin kullan doktoruna danışarak, protestan 200 mg fitil olarak kullan günde 3 kere protestan içerde tutunmayı artırıyor, sonra bol su iç canım, 12. Haftaya kadar risk devam eder en büyük tavsiyem hiç kalkmadan sürekli yat emin ol o zaman düzelecektir saglıcakla kal😘🌸🌸