Milos35 Kızlar Bugün akşam akşam 10 gibi aşılama yaptırdım eve geldiğinde çamaşırım kanlıydı ve vajinal bölgeyi peçete ile silince peçete de kan oldu. Çamaşırımı değiştirdim şimdi (3 saat sonra) lavaboya gittim yeni çamaşırım da lekelendi peçetede de yine kan var bugün kanama normal mi?
Milos35 😭kızlar bunu yaşayan varsa allah askına yazın çok kötüyüm bu kan kötü bi şey mi doktora yazdım lekelenme normal dedi, ama bu kanım boyutu neye göre lekelenme neye göre kötü kabul ediliyor ben bilemem ki!
Kbrayldrm Milos35 yok canım tutmadıda kanamayla alakalı değil o olabilecek bişey takılma ona hiç aynı durumu yaşayan çok arkadaşım var kimi hamile korkutma kendini
Milos35 Deleted5544 allahım bağışlasın. Lekelenmeden kastınız çamaşırın lekelenmesi ya da silince vajinasan peçeteye bulaşan kan mı. Bildiğiniz kırmızı ve adetin ilk günü ilk saat birazcık birazcık gelir ya öyle benim
Derenannecik45 Bende yaptırdım kanama da oldu hemde dediğiniz gibi Ağrı’da oldu 😕😕 ama bende o ay kalamadım diğer ay kendi kendine kaldım
Derenannecik45 Milos35 evet normal hatta bana doktor ped verdi bugün kanaman olursa korkma dedi 2 güne kadar normal ama devam ederse gel dedi
Derenannecik45 Milos35 bi aletle rahim ağzını açıyor ya spermi bırakmak için yumurtaya işte rahim ağzını açarken oluyormuş o kanama
Derenannecik45 Milos35 evet bana ertesi gün ilişkiye gir ayaklarını kaldır 20 dakika kalkma dedi bunu 1 gün arayla yaptım ben 5 gün boyunca