Besimesari02 Kizlar 40+0 oldum belimde ağrı var karnında baskı ağrı var bide ishall sizce doğum belirtisi mi
ZEhrA_94 Besimesari02 doğum belirtisi canım hazırlıklı ol açılman başlamış büyük ihtimalle vajinadan sıvı geliyormu kontrol et devamlı
gokcek07 Besimesari02 evet belirtiler doğum gibi, kasılmalar düzenli mi doktorunu da bilgilendir bence hadi hayırlısı sağlıkla gelsinler bende 39 dayım ☺️
Besimesari02 Nisan naisl oluyor sürekli kasılma oluooo kızlar bilgilendirin beni lütfen ilk gebeligimm