Bazı devlet hastaneleri berbat ya bende hamileliğimin 8. Haftasında kalp atışını dinlemek için gitmiştim resmen çocuk yaptık diye beni kovacaklardı neredeyse dinletmedi bana kalp atışını bi daha da gitmedim özele gidecek durumun yok mu inşallah sağlıkla kucağına alırsın bebişini ya rabbim yardımcın olsun 🙏