Ffc2224 SeldaSngl ayy biraz mutlu oldum simdi 🙈🙈 bende 59 ile kaldım 64 olmusum cok takıyordum cok almısım diye 😅🙈yanlıs anlamayın lütfen biraz takıntılıyım
SeldaSngl Ffc2224 yok canım yanlış anlamam 😂 burayı bu yüzden seviyorum , hangi konu olursa olsun insan tek olmadığını görünce (ağrı , sızı bile olsa) kendini iyi hissediyor. 🤗 Siz de takmayın bence kilo konusunu doğumdan sonra halledilir 🙏😂 inşallah yani 😂😂😂
Aloneanqel SeldaSngl aaa son aylarda mı 🧐 ben 89 ile kaldım şuan 86 yım. Alır mıyım yani 🙄🙄 Ben şekerden dolayı diyet insülin devam dikkat ediyorum ama umarım almam ya