35+4 günlük hamileyim.yaklaşık 10 gündür sol tarafımda kalbimin olduğu bölümde yanma vardı.arada hissediliyordu yatarken falan.ama sanki orası bildiginiz sanki atesle yakılmış gibi.görünürde kızarıklık pütürlük herhangi birşey yok.içi yanıyor resmen.ama su 2 gündür oturdugum yerde bile yanmaya basladı acısından duramıyorum bile🙁🙁yatamıyorum sağa sola dönemiyorum bildiginiz kalp sıkışması gibi bir yanma.böyle birşey yaşayan var mı nasıl geçirdi lütfen bir çare🤲🏻🤲🏻🤲🏻