36+4 haftadayım çatı muayenem yapıldı normal doğum olacagım inşallah, ama hiç tecrübe etmediğim için tedirginim, doğum sancısı nasıl oluyo, anlarmıyım doğum sancısı oldugunu veya suyum geldi diyelim hemen hastaneye mi koşmalıyım? ne zaman hastaneye gitmeliyim, belki daha erken ama bu sorular beynimi yiyo artık rüyalarım da görüyorum, tecrübeli anneler bilgilendirirseniz çok çok sevinirim