Hzl Merhaba kizlar ben yazliktayim folikasit i yanima almayi unuttum 2 gün sonra donucez eve iki gün icmesem sıkıntı olur mu yani burda eczanede yok köy gibi bi yer . decavit bu arada ilacim.
Mammimammi Hzl sanmıyorum canım.birşey olmaz. Bende bazen içmeyi unutuyorum yada bitiyor haftasonuna denk geliyor çocuklardan çıkıp alamıyorum 1.2 gün içmediğim oluyor.
Babyy1S Hzl faydalı şeyler tüket meyve süt balık et gibi yesillik falan vitamin niyetine 2 günden bir şey olmaz bende bazen içmediğim unuttuğum oluyordu çok
Rmeysa_1661 Hzl zaten 1 2 hafta sonra bırakacaksınız muhtelemen 3 ayınız bitiyor korkmayın bşley olmaz inşallah 😊
hifabostanci Hzl tehlikeli olan dönemi atlatmışsınız 2 gün yararlı şeyler tüketin onu karsilayacaktir insaAllah.. 😊
avukatveanne Hzl senin söylediğin decavit vitamin ilacı değerlerim normal hiç bi düşüklüğü yaşamadım şuana kadar ve hergün ceviz, hurma, kuru üzüm, kuru incir, badem, kuru kayısı yiyorum bunlar hepsini karşılıyor 🎈 oyüzden 2 gün kullanmazsan hiç birşey olmaz 🌺
Babyy1S ElifLinam decavitte folik asit bulunuyor ama tek basına folik asit tabiki degil multivitamin ilacı 🌸
Rmeysa_1661 Hzl kan tahliline göre değişir ama folik asit planlı gebeliklerde 3 ay gebelik döneminde 3 ay bebeğin beyin ve omurilik gelişimini desteklemek açısından kullanılıyor çoğu doktor 13 haftadan sonra bıraktırıyor ben 12 haftamda bıraktım 24 haftadayım sadece demir ve kan ilacı kullanıyorum eksiklik olduğu için