Cansuuuediz merhabalar, aynı durum bende de çıktı geçen hafta ama doktor öyle bir şey söylemedi. Ayrıca gebelikte normal bir durummuş bu, merak etmeyin. Benim sol böbreğimde taş da çıktı, üstelik bugüne kadar hiç böyle bişey yaşamamışken. Siz yine araştırın isterseniz ama panik yapmayın.