Ozi1234 kizlar doğumdan sonra kimse yanimda olmayacak onun için şimdiden konserve ve derin dondurucuya biseyler koyacam hızlıca olsun diye. Aklınıza gelen konserve ve dolaba atılacak neler var ?
babysevgi Ozi1234 bende taze fasülye ve enginar atmıştım . siz köfte hazırlanmıs doğranmıs kereviz havyc patates atabılırsnz sonra hemen birleştirirsiniz . börek bile atan var sonra hemen cıkartıp ısıtıp yemek için 😂
2148 Ozi1234 canım bende 32 haftalik oldum. Iki hafta önce yaptım,menemen,yeşil fasulye,güveç, acı sos bunları konserve yaptım,buzluk için patlıcan köz kırmızı biber köz karnıyarık, ve halka patlıcan şimdilik bunları yaptım yemek nasip olursa tabi
fatosd84 Ozi1234 patlıcan kızartması domates sosuyla yapıp kavanoza koymuş arkadaşım bende yapabilirim ben taze fasulye barbunya Mısır közlemiş patlıcan ve közlenmiş kırmızı biber haşlanmış nohut bi de vişne attım derindonrucuya turşu yapıcam domates soslarım yapıldı sigara böreği atasım var bi de