Gd1992 Benim de bebeğimin son bir kaç haftaya kadar maşallah hareketleri çok güzeldi her karnımı hop indirip kaldırdığında telefona koşup video çekmek isterdim hatıra kalsın diye 🥰 ama kızım çok nazlı telefon kamerasını açar açmaz sanki anlıyor gibi hiç tepki vermedi… Çok ufak tefek hareketler dışında hiç kayda alamadım anlayacağınız. Sağlıklı olsunlar da tabi, inşallah o yeter 🐣💞