kosalak canım Bnde 27. Haftada 4-5 gün hissetmedim çok hareketli oldugu halde tam eşimle konusuyoduk yarın randevu al falan bir hafta olucak hissetmiyorum diye o gün hissetmiştim yani uzun süre hissetmeme bndede ol uştu endişelenme bence ama yinede tabi doktoruna görün