Kızlar sata göre 6 haftalık hamileyim yarın kese için gidicem. 1 hafta oldu hamile olduğumu öğreneli ve nedense göbeğim yuvarlak şeklinde şişti bu kadar erken neden şişti anlam veremedim anormal bişey mi var sizce ? Karnım top gibi oluverdi ve karnımın içinde biseyler var gibi hissediyorum . İnsalalh sıkıntım yoktur .