Bende ilk doğumum da faydası olduğuna inanıyorum ama annem ilk dar bi kaba koymuş ben doğumhanedeyken saatlerce açılmam ilerlemedi sonra annemin aklına daha büyük bi kaba koymak gelmiş annem diyor koydum içerden ard arda haberin gelmeye başladı 5-6-7-8 cm derken doğumum bi anda hızlandı inanmak önemli belki de bilmiyorum ama 2. Doğumum da da yapmak istiyorum