Merve1192 Kızlar orkide marka emzirme sutyenleri 50 tlydi çarşıda iç giyim mağazalarında, pentide de 60 TL olmus. Hangisini önerirsiniz, kullananlar varsa yardımcı olur musunuz
Cesurun_annesi Merve1192 ben e-bebekten aldım penye kumaşından ve rahat fiyatı da çok uygun 18 TL ona da bir bakın derim
ysms19 Merve1192 ben bugün pentiden aldım 2 tane. Eve gelince denedim. Sırt kısmı kalın olduğu için zaten kilo da aldığımızdan sıkıştırıp aşağı itmedi derimi. Ben sevdim.
Rmeysa_1661 Cesurun_annesi bende aldım gerçekten çok rahat hem sıkmayacak hemde güzel bir duruşu var gibi 😊
Neslihanmetin Elif3334 üç gösteriyor mu peki ben 1 tane aldım internetten ama beğenmedim üç gosteriyor
Cesurun_annesi Rmeysa_1661 ben şimdiden kullanmaya başladım göğüslerde hassasiyet olduğu için diğerleri sıktı rahatsız etti emzirme sütyeniyle rahat ettim baya birde büyük aldım biraz ilk baş boldu bir tık şimdi tam doldurdum içini
Merve1192 ysms19 kendi bedeninizi mi aldınız? Bugün ben de aldım pentiden bir tane denemek için olmazsa değişim ve iade yapıyoruz dediler. Kalitesi duruşu hoşuma gitti ama bedeni şimdi tam oldu doğum sonrası sıkar mi acaba bir büyüğünü mu alsam diyorum.
kedilervekaranfil Merve1192 doğum sonrası sıkar maalesef. Ben iki tane almıştım doğum sonrası olmadılar. Ama hamilelikte hep onları giymiştim
ysms19 Merve1192 hamile kalmadan önceki bedenim 80b’ydi. Görevliye söyledim. O da 85c verdi. Hatta büyük olacağını söyledim ısrarla 😅 eve geldiğimde tam oturduğunu gördüm. Sırtının kalın olması bence büyük rahatlık.
ysms19 Merve1192 tam oturmasından kastım göğüs kısmında boşluk var biraz. Ben aşırı büyük geleceğini düşünmüştüm.
Beyza_yzk Merve1192 Ben pentinin sütyenlerini kullanıyorum ve çok memnunum şimdi Trendyol dan aldım emzirme sütyeni Pentinin ama daha gelmedi duruşu hoşuma gitti
Merve1192 Beyza_yzk kaç TL’ye aldınız 🙈 kalitesi iyi geldi bana da yıkarken falan dikkat ettiğiniz birşey var mi acaba
Beyza_yzk Merve1192 59 TL ye aldım tüm sütyenler o fiyata düşmüş ben diğer markaların sütyenlerini de kullandım mesela NBB özellikle topla yıkıyordum ama yine de süngeri kötü oluyor teli çıkıyordu ama pentinin olanları direk atıyorum hiçbirşey olmuyor LCW nın da sütyenleri çok iyi onu da öneririm
Rmeysa_1661 Cesurun_annesi bende başlıyayım madem dedim hastane de kullanırım ama olmadı birer tane daha alırım
Benimo ysms19 ya ben de aldım pentiden. Normalde 85b giyiyordum. Ama oradaki çalışan 85c önerdi. Şimdi sırttan sıkıyor ama kabın içi baya boş gibi. 90 C mi alsam değiştirsem mi acaba ? Şuan 28. Haftadayım