Lalammm 5 kasımda var benimde muayenem dün gece rahimde ağrı belde birden sancı oldu ve bebek öncesinde baya toplandı bıraktı . Dr a artık belime ağrı girince haber verdim erken doğum olmasn diye . Nst e girdim bişy cıkmadı . Yalancı sancı dedi . O da hastaneddeyken nst de bi kez gözuktu . Düzenli olmadığı için tabi anlamsz dedi . Şimdi yine belim ağrıyor :/