esloka 36+3 deyim alt bolgem o kadar çok ağrıyor ki çıkacak gibi yastık koyarsam yada tuvalet gibi oturursam bir nebze rahatlıyor açılmadan kaynaklımidir (aslında 2.gebelik ama ilkimde hic açılma olmamıştı boyle ağrıda olmamıştı bilemedim )
Iremsyn99 esloka aynı şeyi bende yasyrm alt bölgedeki kemkler bile agryo yaşayan varsa bilgilendirse bizi