Nnur1 Csnsu ben sarılık tehlikesi geçtiğinde gece hiç kaldırmadım. 21:30 gibi uyuyor, acıkınca kendi uyanıyor zaten saat 2 gibi. Uyandırırsam uyku düzenini oluşturamayacağını söylemişti doktorumuz