Neslihan1995 36+6 haftalık hamileyim bel agrılarım şiddetlendi sezeryan olucam 2 çoçugum mecburiyetten ama daha gün almadım 3 saattir bel agrım çok şiddetli alaya dogru çok baskı var sizce dogum olcak olabilirmi doktora gitmelimiyim
Rabia95 Neslihan1995 bende aynısını yaşıyorum bugün ve yalancı sancılarımda var sabah erkenden doktor randevum var, duş aldım iyi geldi bi duş al istersen geçmezse git belki açılman vs olmuştur
Neslihan1995 Rabia95 sizinde kuyruk sokumunuzun üst kısmında agrı varmı benim oradada şiddetli agrı var şürekli afedersiniz büyük tuvaletim geliyor gibi oluyor
Neslihan1995 Rabia95 galiba kasımı bekliyemicez hayırlısı olsun saglıklı binşekilde alalım kucagımızsa inşallh