Elifnuraltunay kızlar 17+5 hamileyim ama göbegim cok az buyudu, herkes kilo saniyo bebek sanmiyo :/ sizde durumlar nasil?
Gazel Elifnuraltunay Ben 29 haftalığım canım belli olması için çok dar tişört badi falan giymem gerekiyor hala anlaşılmıyor dert etme iç karnın geniştir belki benim öyle çünkü
zehracinar Elifnuraltunay 23+1 deyiz ama hala hamile değilim gibi çok az bi göbeğim var ama doktorum dedi ki nasıl besleniyorsan aynen devam sen değil hep bebek kilo almış dedi o yüzden artık hiç takmıyorum kilo alıp almamayı önemli olan bebişlerin sağlığı 💗🤗
Hira Elifnuraltunay cnm ben 29 haftalığım hala karnım ufacık iç karnım büyükmüş doktor öyle dedi seninde öyle demekki doktora gidince sor 😌
ArzuBaysal 22 haftalık hamileyim ultrasona göre 24 olsada karnım 8 aylık gibi iç karnım darmış o yüzden 3. Ayda belli olmaya başlamıştı😅
Elifnuraltunay zehracinar benim derdim kilo almak değil, gobegimin neden cikmadigi :/ acaba bebegemi bisi oldu diyorum
zehracinar Elifnuraltunay Ay yok ne olacak kötü düşünmeyin ne güzel işte en azından çatlağınız olmayacak 💗ben göbeğim çıksın çatlağım olsun diye hergün dua ediyordum baktım çıkmıyor böyle kabullendim 🤗