Melike_ak Merhaba arkadaslar 5 hafta 5 gunluk gebeyim doktora gittim bebegin kalp atisi yok dedi hemen oksapar 4000 luge basladim bu durumu yasiyan varmi 🥺🥺
Semabkr Melike_ak daha o zamanlar kese yeni oluşur canım benim 7. Hafta kalp atışı duyuldu doktorun bunu sana söylemesi gerekiyordu.
Nisaa46 Melike_ak Canım ben geçen hafta 6+0 da bile duymadım doktor normal tabi dedi 7+1 de tekrar gidicem hiç sıkıntı etme ben o tarihte kese görmüştüm😊
Gigy Melike_ak 8. 9. haftaya kadar duyulması için bekleniyor ,5.haftada henüz kese görünür zaten kalp atımı için çok erken içinizi ferah tutun 🙏doktora da şaşırdım yani
gokcek07 Melike_ak o nasıl doktormuş ya benim komsum 10.haftasında duydu kalp atışını hemen panik yapma kese daha yeni oluşuyor ki zaten kese oluştuktan 2 hafta sonra bakılır kalp atışına, bence sen başka doktora da git ☺️ üzülme bebeğini de üzme
Sinemakmansoy Canım daha henüz erken olabilir kalp atışı için ben 6+2 de duydum fakat 7. Hafta da bile duyulabilir içini ferah tut
Birgul Melike_ak canım kalp atışı için cok erken ben 5+5te keseyi 7+5te kalp atışını ve bebeği gördüm sıkıntı etme bence
gokcek07 Melike_ak ayrıca oxopar kan sulandırıcı iğne neye göre verdi bi hastalığın var mı ya da meyilin bende kan pıhtılaşma problemi olduğu için ilk 6 ay kullandım ama onca testen geçtim de öyle verildi sen başka doktora da git bence
Melike_ak gokcek07 evet kan pitilasmasi var igneyide 5hafta 5 gunlukken verdi yani 3 gun once basladim
Tugbadogan Melike_ak 5. Haftada sadece keseyi görmüştük 7 haftalık olunca kalp atışını duyabilmiştik. İçinizi refah tutun inşallah diğer kontrolünüzde duyarsınız. 🙏
Btltlg Kalp atışı zaten erken haftalarda dinlenmez bebeğe zarar verir. Başka doktora danışmanı tavsiye ederim