Dt_ozgee Kızlar 33+5 deyim belim dünden beri tutulmhş gibi ağrıyor. Dinlenirken herhangi bi rahatsızlığım yok ama kalkarken canıma okuyor ne yapabilirim?
gokcek07 Dt_ozgee çok normal bu haftalarda bende de oldu zeytinyağı ile masaj yaptırdım eşime epey faydasını gördüm, rahim büyüyor, bebek büyüyor baskı yapıyor ondan dolayı bel, kasık ve batın da ağrı olur endişe etme
Dt_ozgee gokcek07 çok teşekkür ederim canım içimi rahatlattın. İlk gebeliğim olunca acaba doğum başlangıcı falan mı diye çok korkuttu beni🙈
gokcek07 Dt_ozgee rica ederim sağlıkla gelsin evlatlarımız ☺️ doğum ağrısı düzenli, kasılmalar flan kısa süreli olur, doğum ağrısında şiddeti git gide artıp, ne yaparsan yap dinmez, benimde ilk gebeliğim Allah yar ve yardımcımız olsun 🙂