Minikbezelyem Doktor o değil ama aynı hastaneye gidiyorum. Figen hanımla başak hanım arasında kalmıştım yorumlara bakarak. Sonra içimden Başak hanım geçti ona gittim, şimdiye kadar memnunum bir sorun yaşamadım doğumda neler olacak asıl önemli kısım orası onu da çarşamba göreceğim inşallah