Cadoloz Deletedmom360 bence baya pike yakin yaa gayet koyu bence bekle 30 una kadar regl olmazsan test yap tekrar
Deletedmom360 Cadoloz çok arada bıraktı beni. Ne kopkoyu ne silik. Yani gebelik olabilir mi🙏🏻 Keşke olsa keşkeee
Cadoloz Deletedmom360 canim 16 si basbaya pik ya insallah degerlendirmissinizdir de bebek vardir suan 😊
avukatveanne Ben gebelik varmış gibi hissettim ama hayırlısı kalbinizden geçen ne ise o olsun inşallah🎈
avukatveanne Deletedmom360 burdaki herkes anne olmak için okadar çabalıyor ki sanırım benimkide hissiyatla ilgili rabbim isteyen herkese nasip etsin 🎈 sizinkini de çizgi koyuluğundan hissettim umarım doğru hissetmişimdir 🌺 değilse bile en kısa zamanda nasip olur inşallah 🎈
Nazan123 Deletedmom360 yumurtlama canim o söylemişdim çünkü iniş çıkış yok hepsi silik o yüksek insallah vardır 🙏 bilmem neden ama bana da öyle geldi hayırlısı olsun
Deletedmom360 Nazan123 o koyu güne kadar test hep silikti baya silik hemde. İşte o gğn bu koyulukta cıktı dedim bugün yarın pil görürüm ama üzerinden pn gün geçti hala pik görmedim en koyu bu 😕