Uzey Gebelikte aşırı derece de kusan oldu mu arkadaşlar doktor zofran ilacını verdi ama çok ağır bir ilaç kullanan var mı aranız da?
Esraaelisa1 Uzey 38+0 haftalık hamileyim doğurucam hala kusuyorum prilam dr miğde bulantısı hapı içiyorum o hap olmasa günlerim geçmezdi 🙄
gokcek07 Uzey 4 ay boyunca neler çektim neler 🙄 ama ben kendim ilaç kullanmak istemedim cektım öyle ki zaten su içsem dokunuyordu, 4.aydan sonra rahatladım, 7.ayda mide yanması için rennie şurup kullandım sadece
Nuray23 Uzey ben cok kusuyodum gunde 5 6yi geciyordu ve bisey de yiyemiyordum bi kere 4 5 torba serum aldim. 12. Haftama girince kesildi bir anda. Yani ilacda vermisti ama yan etki yapti kullanamamistim oylece cekmistim bulantilarii. Allah yardimcin olsun..
Uzey haziranin25i bende denicem korkutma yenebilirsem inşallah. Zor gebelik oldu birşey olur die çok korkuyorum
Nur_yunus gokcek07 daha 8+1 deyim hem bulanti hem yanma var midemde hiiic iyi deilim napicam bilmiyoruuum😭
haziranin25i Uzey korkmanı gerektirecek bir durum yok. Doktorlar hamilelerin kullanabileceği ilac yazıyor
Esrahmet Uzey valla ne yaparsan yap asla geçmiyor canım korkutmak gibi olmasında dua et 5.aydan sonra geçsin ben doğumhane de bile kustum çok illet birşey çekmeyen anlayamaz allah yardımcın olsun
Eminedgds Uzey yarım doğumum var ve hala devam ediyor mide bulantısı kusma sadece prilam iyi geldi canım onu içmeyince illa ki serum yemem gerekiyor 9 ay boyunca çektim 🤦
Oznuryener19 Uzey Ben kullanıyordum ama sonra baya bir ağır ilaç olduğunu duydum o ilacı bıraktım tekrar prilam a döndüm gece yatmadan önce 2 tane içiyorum sabah aç karnına 1 tane daha içiyorum sonra gün içinde 1 tane daha içiyorum anca bu kadar içince ayakta durabiliyorum yoksa baya bulanıyor midem 😥