eminecip43 Merhaba anneler , ilk bebeğimi düşük yaptım bu beni baya etkiledi ama 5 ay sonra ikinci bebeğimin haberini aldım , geçen hafta kız olduğunu öğrendim yani benim umudum oldu , şimdi de isim düşünüyorum kızımıza yardımcı olur musunuz 🥰🥰🥰
zeyzey95 eminecip43 Allah sağlıkla kucağına almanı nasip etsin canım 🤲 Kızım olsa Vera, beyza yada meva koyacaktım hepsinin anlamı çok güzel 🥰
Ebruozyolcu eminecip43 aynı benim gibi ilkim düşük oldu aradan 5 ay geçti hiç umudum yokken bi anda hamile olduğumu öğrendim benimde kızım olucak hayırlısıyla 🙏🏻❤️ İnşallah ALLAH Kucağımza almayı nasip eder ❤️
eminecip43 zeyzey95 amin inşallah teşekkürler canım , Beyza kendi ismim ama diğerleri de çok güzelmiş ❤️
eminecip43 Ebruozyolcu amin inşallah sağlıkla gelsin Asmin , ismi de çok güzel maşallah ❤️ Hikayemiz aynı rabbim evlatlarımızla sınamasın inşallah ❤️
eminecip43 dmt92 bizimde aklımıza geldi aslında ama Büşra isminde tanıdığımız var o yüzden eledik o ismi , tuana Azra yada bahar ismini düşünüyoruz şimdilik 💕
dmt92 eminecip43 sevmediğiniz birimi? yoksa tanıdıkda olması kötü birşey değil aslında. bizim ailede bir isim üç dört kişide olabiliyor mesela 😂 söylediğiniz isimler arasında bahar en güzeli 🌸