Irmakkaymaz17
Benim bebeğim çok hareketli , uykudan uyanmıyorum ama uyanır uyanmaz ilk hissettiğim şey onun hareketi oluyor
Hamile olduğumu hiç unutturmuyor sürekli hareket halinde her zaman tekme atmasa da donuyor , toplanıyor , karnimi ittiriyor garip garip hareketleri var
Ben gayet güzel uyuyorum ama
Ayıptır söylemesi eşime sarılsam yatarken o kadar hareket ediyor ki eşim uyuyamıyor belindeki kipirtilardan
Ama doktorum bebegimin fazla hareketli olduğunu söylüyor her ultrasonda hatta eşimle bana uykusuzluğa hazır olun bile dedi
Bence hiç hareket hissetmemek anormaldir , uyurken 1.5 -2 saat hissedilmeyebilir siz hissediyormussunuz her bebek bir değil