Ulkulina Sevgili anneler acı yemek bebeğe zarar verir mi ben aşırı acı seviyorum hani bu küçük top biberler varya kendi kurduğum zehir gibi ama resmen aseriyorum catur çutur yiyorum 🙈🙈 sizce bebise bir zarar verir mi 🤦🤦
AycanAycan19 Ulkulina bu soruya g3l2cwk olan c3vaplari merak ediyorum çünkü bende cok aci seviyorum ama yerkende korkuyorum açıkçası 😁
elif0614 Ulkulina bende öyleydim doktor çok zararlı bebeğe azalt acıyı demişti. Yerseniz bile abartmayın bol yoğurt falan yeyin ki dengelesin 👍
haziranin25i Ulkulina valla her yemeği baharatlı büyüyen bir birey olarak söylüyorum ki acıyı severim ama artık acı yiyemiyorum midemi acayip bir şekilde yakıyor haftada 1 yiyorum 🙄
Deletedmom385 Kizlar tam bilmiyorum ama benim kaynanam cok aci biber yedigi icin karninda bebegi ölmüs doktor boyle soylemis ona aci yemek zararliymiş dikkat edin
Ulkulina Bana hiçbir rahatsızlık vermiyor mideme falan alışkın olduğumdan canım aşırı istiyo ama bebeğe zarar veriyorsa birdaha asla yemem tabi
2020ARALIK Ulkulina bende 31+3 🥰 Aralığın kaçında olacak sezeryan benim daha tarih hiç belli değil de
Ulkulina Benimde belli değil henüz bu hafta kontrolüm var doktorum 38. inci haftada alıyorum demişti ama oğlum 33. haftada sezeryanla doğmustu erkenden o yüzden her ihtimale karşı progestan iciyorum.bakalim artık çok az kaldı.sizin cinsiyetiniz ne acaba
Ulkulina Bizimde kiz insallah vaktinde sağlıkla kucağımiza alırız kizcelerimizi 🤲 sizin kilonuz nasıl benim en son 27+2 de 1 kiloydu cuma günü kontrole gidicem bakalım ne kadar olmuş 😍🐣
2020ARALIK Ulkulina maşallah 😊 bizimde tam 30. Hafta 1522 idi perşembe tekrar gidicez inşallah iyidir kilo almıştır kuzum