zeyzey95 Zeyyakup yerleşme kanaması da olabilir düşük tehlikesi de olabilir kesin bişey diyemeyiz doktora git bence tedbir amaçlı iğne verebilir muhtemelen
Resmiye53 Zeyyakup yasadım bebek anne rahmine yerlesırken o sekılde lekelenme olurmus endişe etmeyin tabi yinede doktorunuza danısın ıstersenız
Kaya-1 Zeyyakup 8 hafta 2 günlük hamileyim 5. Haftadan beridir hem kahve leke hem kan seklınde geldi 2 kere gittim doktora icerde bir kanama olmadıgını az hareket etmemi söyledi tedbir amaclı.agır iş yapmayın
fatosd84 Zeyyakup benim doktorum hemen Progestan başlatmıştı telle aramıştım hatta git hemen al iç demişti o hafta kesilmişti çok şükür🤲
Resmiye53 Zeyyakup 6 gündür devam ediyorsa bilemem dedıgım leke birkere gelir yani bana çyle olmustu. Mutlaka doktorunuza danısın yinede :)
Zeyyakup Kaya-1 Öncelikle teşekkür ederim sürekli devam devam koyu kahrengi şeklinde devam ediyor bazı yazılar okudum doktor ilaç veriyor kesiyor diyor ama doktorum 9 Kasım randevu verdi bekliyorum dikkat ederim tabikide
Zeyyakup fatosd84 Eczaneden alıp içeyim olmadı doktorum yarın tekrar arayacağım çok teşekkür ederim 🌺
TurkanAri Doktora git bence o kadar uzun sure geliyosa.Bendede kahverengi geldi sonra kan gelmeye basladi.progestan yazdi bana bide dinleniceksin dedi cok sukur gecti.Dusuk riski ola bilir.Allah yardimcin olsun.