Selam herkese 🤗 16 haftalık hamileyim 3 hafta önce kanamam olmustu ondan sonra sürekli kasığımda ve vajinamda cok şiddetli ağrılarım oluyo böyle bi durum yasayanınız var mı acaba? Doktora soruyorum normal diyo yani gercekten normal mi bu ağrılar ben endişeleniyorum artık cunku bazen yuruyemeyecek kadar şiddetleniyo yatıp kalıyorum öylece. Ozellikle on dakikadan fazla ayakta durunca gerçekten dayanamıyorum. Sanki içerden bi baskı gibi mi desem sızlama mı desem tarif edemiyorum. İnternetten baktım birazcık rahim genişliyo bu haftalarda normal diyor. Ama ben cevremdekilerden cok böyle şeyler duymadım aranızda yasayanınız var mı acaba 😥😥