Merhabalar. 2 gebeliğim 25 haftalik olucam ve ilk gebelikten daha zor geciyor yani belim dayanilmaz ağrıyor günlük islerimi yapamiyorum zorlaniyorum bi süpürge tutuyorum bulasiga bulasik atiyorum egilmekten belim yaniyor. Pas tutmuş demir gibimi desem ne desem bilmiyorum cok kotu belim. Ilk dogumum normal acaba bu sefer sezeryan olurmu çünkü cok canim aciyor belimdeki fitiktan dolayı 😓