Dilbur 12 haftalikken kanamam olmustu progestan verdi doktor ve sürekli yatmami söyledi bi bucuk ay hic is yapmadim hep yattim ayagimin altina yastik koydum yüksek tuttum bi bucuk ay sonrada kalktim ama dikkat etmeye devam ettim islerimi hep yavas yavas yaptim agir kaldirmadim şu an 35 haftalik ilacı bıraktık gecen çarşamba, artik bebegin gelmesini bekliyoruz