Arkadaşlar dün gece kasığıma kramp girdi sürekli sancı gibi oldu böyle normalde sadece ani hareket yaptığımda olurdu ama gece beni asla uyutmadi neden olur bu durum? Arada sertlesti bebeğim ama hareketlerinde sıkıntı yoktu her zamanki gibiydi. Korkulacak bir durum mu bu?