Belki hiçbir zaman birbirimizi göremeyeceğiz ama hepimiz anneyiz ve bugün beni hiçbiriniz yalnız bırakmadınız. İlk defa eşim bile yanımda yokken buradaki anneler yanımdaydı. Hangi şehirdesin gelelim dediniz moral oldunuz . Eşimi dinleyip gelmeseydim 30.haftada 1 cm açılmam olduğunu bilmeyecektim herkes yaşıyor bu belirtileri çok normal diyecektim iyiki durmamış hastaneye gelmişim . Keyfi mi geldik acaba derken ebe açılmayı durduramazsak dedi durdu ne olacak durduramazsak dedim doğum başlar dedi ve ben yattığım halde 1 cm açılmam olmuş siz ayakta olduğunuz halde vajinada batma hissi , bebek ordan çıkacakmış hissi yaşarsanız nolur ihmal etmeyin ve doktorunuza gidin . Bebek baya germiş sert vurmuş Desteğiniz İçin çok teşekkür ederim bir çoğunuzu kendimle beraber strese soktum biliyorum gerçekten iyiki varsınız . Yanımda olduğunuz için güçlü hissettim .