Merhaba güzel anneler 🤲
Bebeğimin bugün küvezde 13. Günü.. 34+4 hafta 1640 gram olarak doğdu oğlum. Yoğun bakımdaydı beslenmesi 16 ml e kadar yükselmişti. birden kanında enfeksiyon çıktı antibiyotik tedavisine başladılar. Bugün tedavinin 4. günü. Ayrıca entübe solunum cihazına bağlı. Vücudunda ödem oluştu ve bu ödem gittikçe artıyor günde 200 gram alıyor. Midesinden de yeşil sıvı yani safra geliyormuş bu sebeple beslenmesini yapamıyorlar. Benzer durumu yaşayan var mı ? Bu ödem normal mi ? Dualarınızda bizi de unutmayın çok endişeliyim çok 😭😣