Tugce16_ bende 20. Haftadayım daha yeni başladım hissetmeye, o da tam net değil , ilk gebelikte 22. Haftaya kadar hissetmemek normalmiş , ayrıca karın şişliği de kişiden kişiye değişiyor , ben sabah uyandığımda karnım çok az çıkıyor akşamları şişiyor bir şeyler yedikçe 😃😄o yüzden içini ferah tut 5-6 güne sende hissetmeye başlarsın 😘