Ben sarıyerde ikamet ediyorum merkezde saroyer ismail akgün devlet hastanesine gidiyorum kontrollere son haftalarda kendi doktoruma gitmeye başlıcam çünkü ekstra muayene parası vermek istemiyorum. Doktor bana geçen hafta sevk kağıdı verdi baltalimanı kemik hastanesinde detaylı usg yapılıyo diye. Aynı gün gittim hemen aldı detaylı usg yapıldı 18+3tüm. 20-25 dk sürdü herşeyi kontrol edildi şükür sağlıklı çıktı. Hemde ücretsiz. Sizde devlet hastanesine gidip bu şekilde usgsi olan hastanelere giderek yaptırabilirsiniz. Boşuna o kadar para vermeye gerek kalmıyo böylece. İlk gebeliğimde özel hastanede yaptırmıştım 440 kira ödeme yapmıştım. Sizinde bilgizde olsun. Hayırlı gebelikler sağlıklı doğumlar 😍💙