pptya01 Hamileliğimin başında 11 hafta falan ne yesem kustum ama sonra düzeldi şimdi 21. Haftaya girdim midem bulanmaya başladı kusma olmuyo ama durduk yere sürekli bulanıyo çok fazla normal mi sizce