Mrh 19 +3 hamileyim idrar yolu enfeksiyonu olduğunu düşündüğüm için doktora gittim kasık ağrım olduğunu söyledim düşük olabilir diyerek proluton iğnesi verdi haftada 3 kere herhangi bir kanama ve vajinal muayene olmadan ultrasonla rahim ağzı yumuşaması olabilir denilerek hem proluton hem progeston vermek ne kadar doğru başka bi doktora daha görünmem gerekir mi kendimi strese sokmak doğrumu ve bunları kullanan varmı cevap verirseniz sevinirim