Gulbinmirac Merhaba kızlar 31 haftalik erkek bebeğe hamileyim bebegimin hareketlerini catimda hisediyorum sizede öyle oluyormu ve bebeğim 1 kilo 600 grm iyimi Sizce
Alpereninannesi Gulbinmirac 28.haftada benimde oyleydi ozellikle ayaga kalktimmi iki adim atsam cikacak gibiydi doktor bas asagi duruyo ondan demisti.son zamanlarda oyle degil dondu galiba.seninde basi asagidaysa ondandir
NaimeYilmaz Gulbinmirac Doktor iyi dediyse iyidir.. Sorun olsaydı solerdı bende kasklarmda hıssedıorm 32 haftaym
deletedmom351 Gulbinmirac Tatlım bebeğim başaşağı olduğu zamandan beri bende kasıklarımda hissediyorum ara ara 30. Haftada döndü. Doktor normal dedi bazen öyle oluyor ki daha da aşağı da hissediyorum 37. Haftam benimde.
Asli91 Gulbinmirac 27 haftalığım 26.haftadan beri benimde kasıklarda.Başı aşağıda duruyo zaten.Elleride alt tarafta oynuyo 😊
Hira Gulbinmirac canm benim 26.nci haftadan beri orda 29 haftalık oldum hala yatıyorum progestan kullanıyorum çıksın yukarı diye bekliyorum. Kilosu için net bir bilgim yok fakat internetten baktım şimdi 1.500 ile 1.600 gr arasında oluyormuş yazıyor