Ben de 24 haftalığım bitmek bilmeyen bel ağrısı kramplar ve baskı hissi oluyor çok sık idrara çıkıyorum, organlarım üst üste sıkışmış gibi nefes alamıyorum ikinci gebeliğim ama sanki ilkinde hiç yaşamadım bunları. Çok hızlı büyüdüğü haftalar bu haftalar muhtemelen o yüzden diye düşünüyorum.