Gd1992 Kızlar 33 haftalıgım bı kac gundur diş aralarım felaket agrıyor sancılanıyor sanki oda beynime vuruyor neyapsm 😒
oykuduru21 Gd1992 yarın bi diş doktoruna görün istersen canım yengemde gebelikte dişten çok çekti doktorda diş çekimi filan yaptırıyordu
Balkuzu01 Gd1992 ben dişçiye gittim kanal tedavim olacak dogumdan sonra şimdi geçici dolgu yaptırdım rahatladım çektiğim acıya değmezmiş
Matmazella Gd1992 bende diş doktoruma söylemiştim bu şikayeti. Bol bol fırçala hamilelikte olur onun için yapabileceğim birşey yok demişti 😌