Herkese merhaba hanımlar 2 gündür belimin orta kısmı çok kötü omurgam eğrilmiş gibi acı hissediyorum 6. Ayımdayım acaba hamilelikte normal mi ağrıların başlaması belimin ağrısı mideme baskı yapıyormuş gibi hissediyorum sizlerinde böyle mi doktora gideyim mi? 🙁