Fskah-42 37 haftalik hamileyim saat 7 gibi falan belden bi ağrı geldi kasıklarına doğru simdi o geçti alt tarafıma aşırı baskı yapıyor normal mi sizce?
ecembugra53 Fskah-42 canım sancı aralıgın 10 dak içinde 50 saniye Aralık’la 3 defa vurması dur doktorum da ebe hamımda öyle dedi sancı kesilmez artar ağrın geçmiyorsa doktora git
Fskah-42 ecembugra53 yarin kontrolüm var zaten ama aşırı alt tarafim cikacak gibi oluyor 5 dakikada bir 🤷♀️
ecembugra53 Fskah-42 canım kanala giriyor da olabilir benimde bugun kafa sag saol cok yaptı oydu resmen beni yaramaz 😂 Yarın bakıcaz kontrolde kanala mı girmiş diye 😂😂
Fskah-42 ecembugra53 35 haftada dogum pozisyonunda demisti nisanin suyun gelirse gel demisti nisan su yok ama alt tarafimda sanci fazla